.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گيلان؛
امنيت، ارمغان نيروهاي مسلح براي ملت ايران
استاندار گيلان در مراسم سالرورز ارتش جمهوري اسلامي گفت: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران توانمندي خود را در دفاع از نظام اسلامي به اثبات رسانده و امنيت را به ارمغان آوردند ...
امنيت، ارمغان نيروهاي مسلح براي ملت ايران

استاندار گيلان گفت: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران توانمندي خود را در دفاع از نظام اسلامي به اثبات رسانده و امنيت را به ارمغان آوردند.

به گزارش شمال نيوز، روح‌الله قهرماني چابك صبح امروز در مراسم رژه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در ميدان ذهاب اين رشت اظهار داشت: امنيت و آرامش در كشور حاصل تلاش شهدا و ايثارگراني است كه جان خود را در اين راه فدا كردند.

وي با تبريك 29 فروردين، روز ارتش جمهوري اسلامي ايران افزود: نيروهاي مسلح توانمندي خود را در دفاع از نظام اسلامي به اثبات رسانده و به همه نشان دادند قوي‌ترين، با اخلاق‌ترين، ارزشمندترين و مردم‌مدارترين ارتش دنيا هستند و همه به عظمت جمهوري اسلامي اعتراف مي‌كنند.

قهرماني چابك جمهوري اسلامي ايران را قدرتمند، توانمند و موفق دانست و تصريح كرد: اين اقتدار در مسير صحيح قرار دارد و هيچ بلايي نمي‌تواند نظام اسلامي را به رسيدن مقصود باز دارد.

استاندار گيلان با بيان اينكه نظام جمهوري اسلامي داراي الگو و راهنما است، گفت: جمهوري اسلامي با رهنمودهاي ولايت فقيه در تاريكي‌ها رو به جلو حركت كرده و هيچ‌گاه درمانده نمي‌شود.

وي با تاكيد براينكه هيچ بن‌بستي مقابل جمهوري اسلامي قرار ندارد، خاطرنشان كرد: تكيه‌گاه نظام اسلامي خداوند است و مقابل هيچ‌كس احساس ضعف نمي‌كند.

قهرماني چابك خدمات‌رساني به مردم و اقشار آسيب‌پذير را مواضع جمهوري اسلامي توصيف كرد و افزود: هر كس خيرخواه ديگران باشد و سعادت همه را جستجو كند خداوند او را ياري مي‌دهد.

استاندار گيلان روزهاي پيش‌رو و آينده جمهوري اسلامي را بسيار خوب و روشن عنوان كرد و اظهار داشت: به ياري خداوند نظام اسلامي چيزي كم ندارد و همه اين امر را مي‌دانند.

وي ادامه داد: از زماني كه خود را باور كرده و به داشته‌هاي خود تكيه كرديم، به اهداف رسيده‌ايم.

قهرماني چابك با اشاره به نامگذاري امسال به همت و كار مضاعف تصريح كرد: با تلاش مضاعف مي‌توانيم به بيش از آن‌چه كه بوديم، برسيم.

استاندار گيلان خاطرنشان كرد: شهداي بزرگوار نشان دادند براي خدمت و عزت جمهوري اسلامي حدي وجود ندارد و با همت فراوان مي‌توان مشكلات را از سر راه برداشته و عزت و توانمندي را تقديم مردم ايران كرد.

فرمانده ارشد آجا در گيلان نيز در اين مراسم 29 فروردين را زنده كننده ياد و خاطره بنيانگذار جمهوري اسلامي و روز اتحاد ميان ارتش و ملت اعلام كرد.

سيدمحمود موسوي افزود: با نامگذاري 29 فروردين از طرف امام راحل به روز ارتش سبب ياس و نااميدي دشمنان شده و يادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفريني‌هاي نيروي زميني و دريادلان نيروي دريايي مقابل استكبار جهاني است.

وي با اشاره به اينكه ارتش جمهوري اسلامي ايران از ابتداي انقلاب تاكنون با ايثار و شهادت ثابت كرده شايستگي جلب اعتماد امام (ره) و مردم را دارد، خاطرنشان كرد: با گذشت سه دهه از انقلاب اسلامي و سپري كردن دهه چهارم نظام اسلامي، ارتش با تجربه دوران دفاع مقدس و توانمندي‌هاي متخصصان داخلي در كنار سپاه و بسيجيان مخلص و مردم هميشه در ميدان با اقتدار و صلابت قابليت پاسخگويي سريع در هر نقطه را دارد.

موسوي قدرت بازدارندگي ارتش جمهوري اسلامي ايران را بسيار بالا دانست و تصريح كرد: نيروهاي مسلح ايران اجازه كوچك‌ترين نفوذ را به دشمن نمي‌دهند.

فرمانده ناوگان نظامي شمال كشور آمادگي ارتش را روزافزون خواند و گفت: هيچ كشوري جرات تعرض به ايران را ندارد.

وي اظهار اميدواري كرد در سال همت و كار مضاعف و در راستاي تدابير ابلاغي، ارتش جمهوري اسلامي ايران در آمادگي رزمي بيشتر موفق باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.